Waardering van Zorgverlening Het Baken, Woonzorgcentrum De Hullen - Oldebroek op 4 december 2019 interview

7.5

Ik heb gemerkt dat als er een afspraak met een derde in het spel is, de afspraken nog wel eens mis lopen, bijvoorbeeld met de podoloog. Deze afspraken worden op het laatste moment ingepland en dat vind ik lastig. De afspraken met het personeel op de afdeling verlopen goed. Mijn moeder woont hier nu zo'n half jaar en ik heb de indruk dat het beter met haar gaat dan toen ze nog thuis woonde. Ze heeft aanvankelijk flink moeten wennen. Ze verblijft in een woongemeenschap met dementerende ouderen. Ze is zelf beginnend dement. Op dit moment heeft ze er niet zo'n last meer van. Ze heeft inmiddels ook een vriendin gevonden. Twee keer per week gaat ze naar de dagopvang binnen De Hullen en dat doet haar heel goed.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Zorgverlening Het Baken, Woonzorgcentrum De Hullen - Oldebroek

geplaatst op 12 december 2019

Hartelijk dank voor de moeite die u heeft genomen om ons van uw ervaringen op de hoogte te brengen. Dit stellen wij zeer op prijs! Wij zullen de complimenten en kritische noot overbrengen aan de medewerkers.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgverlening Het Baken, Woonzorgcentrum De Hullen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.