Waardering van Zorgverlening Het Baken, Woonzorgcentrum De Hullen - Oldebroek op 12 december 2019 interview

9.8

Ik kan het niet beter wensen voor mijn moeder. De medewerkers kloppen aan en dan weet mijn moeder dat er iemand binnen komt. Ze praten op ooghoogte tegen haar en leggen een hand op haar schouder. Er zijn vrijwilligers die hier dingen komen doen. Er is een buurtkamer die ze in de jaren vijftig stijl hebben ingericht speciaal voor deze afdeling. Hier worden ook spelletjes gedaan of pepernoten gebakken. Het is een christelijk huis en op zondag zingen ze hier. Het eten is prima en wordt ook vers gemaakt. Er worden veel dingen georganiseerd. Soms doet ze mee aan de activiteiten. Als ze wil, mag ze mee naar de kinderboerderij of mee met een reisje. Wil ze eten op haar kamer, dan is het ook goed. Anders eet ze in het restaurant. Mijn moeder is hier heel erg tevreden. Ze vindt het heel fijn. Ze heeft een kamer met een keukenblokje, een aparte slaapkamer met een hoog laag bed en eigen sanitair.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Zorgverlening Het Baken, Woonzorgcentrum De Hullen - Oldebroek

Bedankt voor uw positieve waardering. We zijn blij te horen dat uw moeder zo tevreden is. De complimenten geven we door aan onze collega's.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgverlening Het Baken, Woonzorgcentrum De Hullen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.