Waardering van Zorgverlening Het Baken, Woonzorgcentrum De Hullen - Oldebroek op 12 december 2019 interview

8.8

Ik vind de accommodatie hartstikke goed. Het is gemoedelijk en gezellig. Mijn moeder is heel gelukkig en wil hier niet meer weg. Ze is juist vooruit gegaan in plaats van achteruit. Ze is weer actief begonnen met breien. De verzorgenden stimuleren haar om dat te doen. Er worden veel activiteiten georganiseerd. Daar gaat mijn moeder ook graag naartoe. Het is een christelijke organisatie en daar wordt veel aandacht aan besteed. Wij zijn heel tevreden. Mijn moeder wordt hier goed verpleegd en verzorgd. Ze wordt gezien en er wordt goed op haar gelet. Ik vind de wisseling van het personeel nog weleens vervelend. Het personeel is wel heel toegankelijk en vriendelijk. Ik word altijd even gegroet. Ik kan met vragen bij hen terecht. Ze nemen altijd even de tijd voor mij of komen er later op terug. Als ik een vraag stel, dan kan het soms wel even duren voordat het echt gebeurt, maar volgens mij is dat normaal. De overige medewerkers zijn ook vriendelijk en ik word goed door hen te woord gestaan.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Zorgverlening Het Baken, Woonzorgcentrum De Hullen - Oldebroek

Hartelijk dank voor uw reactie. Fijn te horen dat uw ervaringen positief zijn. En dat uw moeder graag aan de activiteiten deelneemt die worden georganiseerd. Uw reactie wordt doorgegeven aan onze collega's.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgverlening Het Baken, Woonzorgcentrum De Hullen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.