Waardering van Zorgverlening Het Baken, Woonzorgcentrum De Hullen - Oldebroek op 13 december 2019 interview

7.5
  • Aandoeningen bij de man - overig

Ik vind het mooi dat er aandacht is voor het individu. Er is veel aandacht voor het karakter van mijn vader. Ze luisteren goed naar hem. Ze houden rekening met hem, met de positieve en negatieve dingen.Als hij iets niet wilt, dan hoeft dit niet. Het huis heeft een functie voor de buurt en het dorp. Er zijn veel sociale contacten. Mensen uit de buurt komen eten en op bezoek. Ik zou wel willen dat er meer uitdaging is voor mijn vader en dat hij meer gestimuleerd wordt, zoals meer beweging en meer nieuwe dingen aanbieden.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Zorgverlening Het Baken, Woonzorgcentrum De Hullen - Oldebroek

Hartelijk dank voor uw reactie. We vinden het erg fijn om te horen hoe u de zorg voor uw vader ervaart. Samen met de zorg kunt u bespreken welke uitdaging voor uw vader geschikt is en hoe hieraan invulling kan worden gegeven. Wij vragen u graag om dit met hen te bespreken.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgverlening Het Baken, Woonzorgcentrum De Hullen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.