Waardering van Zorgverlening Het Baken, Woonzorgcentrum De Hullen - Oldebroek op 9 juli 2019

• Dementie

Ik vul dit in als zoon van een moeder die recent is overleden in de Hullen. Wij vinden de Hullen uitstekende zorg verlenen op een betrokken manier. Het is menswaardige verzorging en verpleging.Een ding moet me wel van het hart; nadat moeder overleden was waren wij de dag van begrafenis verplicht moeders spullen uit haar kamer te verwijderen omdat deze kamer weer beschikbaar moest worden gemaakt voor nieuwe bewoning. Dit was erg hard. 's morgens draag je in alle plechtigheid moeder de Hullen uit, en 's middags haal je in notime haar hele appartementje leeg...Ik hoop dat hiermee wat wordt gedaan! Nogmaals.. .over de zorg voor moeder niks te klagen!

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Zorgverlening Het Baken, Woonzorgcentrum De Hullen - Oldebroek

Hartelijk bedankt dat u uw ervaringen met ons wilt delen. Uw waardering voor de verzorgenden zullen we overbrengen aan de medewerkers. We stellen het ook op prijs, dat u aangeeft hoe u de nazorg heeft ervaren. Dit vraagt om extra aandacht en zullen wij terugkoppelen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgverlening Het Baken, Woonzorgcentrum De Hullen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.