Waardering van Zorgverlening Het Baken, Woonzorgcentrum De Hullen - Oldebroek op 13 december 2019 interview

6.8
  • Aandoeningen bij de vrouw - overig

Ik waardeer dat de instelling erg zijn best doet. Door personeelstekort is er helaas vaak te weinig tijd. De onderlinge communicatie verloopt niet altijd goed. Dit merk ik vooral bij de wisseling van diensten. De volgende ploeg weet vaak niet van alle afspraken af van de ploeg daarvoor. Hierbij zou veel beter kunnen worden gecommuniceerd. De afspraken die ik maak met het personeel, worden wel altijd nagekomen. Mijn moeder en ik missen het dat we niet privé buiten kunnen zitten. Mijn moeder heeft geen balkon. Een groot nadeel is dat er maar een lift aanwezig is, waardoor er soms lange wachtrijen ontstaan.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Zorgverlening Het Baken, Woonzorgcentrum De Hullen - Oldebroek

Bedankt voor uw waardering. Wij stellen uw eerlijkheid enorm op prijs. Uw waardering zullen we ook delen met onze collega's om in de toekomst hier aandacht aan te geven.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgverlening Het Baken, Woonzorgcentrum De Hullen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.