Zorgverlening Het Baken, Woonzorgcentrum De Hullen

Stationsweg 20 8096 AX Oldebroek
Deze locatie is onderdeel van Zorgverlening Het Baken

Waardering van Zorgverlening Het Baken, Woonzorgcentrum De Hullen - Oldebroek op 14 december 2019 Interview

Ik zie dat mijn moeder hier op haar plek zit en floreert. Dat kan alleen in een prettige omgeving. De medewerkers hebben oprechte aandacht voor haar en de zorg gaat in een tempo dat voor haar wenselijk is. Zij kunnen goed inschatten hoe ze met haar om moeten gaan en weten welke activiteit bij haar past. Ze proberen haar daarin te betrekken zonder haar te overvragen. Ik kan altijd bellen of mailen. Op die manier kan ik ook afspraken maken. Dat gaat altijd goed. Ook is er een familienet waar ze berichtjes, foto's en nieuwsartikelen plaatsen. Zo blijf ik geïnformeerd. Het gebouw is schoon en heeft een frisse uitstraling. Mijn moeder heeft een eigen woonkamer met een keukenblokje, een aparte slaapkamer en een badkamer. Dat vind ik heel comfortabel. De tuin met bloemperken is netjes verzorgd. Er zijn buitenzitjes en een volière met vogels. De ligging in een woonwijk vind ik prima. De instelling is goed bereikbaar en de parkeergelegenheid is ook heel goed.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Zorgverlening Het Baken, Woonzorgcentrum De Hullen - Oldebroek

Bedankt voor uw zeer positieve reactie. Wij vinden het erg fijn om te horen hoe u aan uw moeder ziet dat zij zich hier op haar plek voelt. Uw waardering zullen wij delen met onze collega's.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgverlening Het Baken, Woonzorgcentrum De Hullen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.