Waardering van Zorgverlening Het Baken, Woonzorgcentrum De Hullen - Oldebroek op 3 januari 2018 interview

6.2

Ik zou persoonlijk aanraden om iemand zo lang mogelijk thuis te laten wonen. Wij zijn namelijk van mening dat je de regie over je leven kwijtraakt in een zorginstelling. Er is volgens mij te weinig tijd om echt te luisteren. Ik vind het heel moeilijk om een afspraak te maken met de medewerkers. Iedereen heeft het volgens mij druk. Ik moet meerdere keren bellen om de juiste persoon aan de lijn te krijgen. De medewerkers zeggen dat ze terugbellen, maar ik merk dat ze dat niet doen. Ik vind dat er niet goed wordt gecommuniceerd. Op het moment dat ik uiteindelijk wel contact heb met de medewerkers, is het contact heel goed. Ik weet niet of mijn vriend hier op de juiste plek zit. Ik vind dat er namelijk geen ruimte is voor de manier waarop hij zou willen leven. De activiteiten zijn allemaal in de middag, maar in de avond lijkt het huis wel uitgestorven. Ik vind het sociale leven in de avonden zeer beperkt. Ik vind het ook moeilijk om in de avond het gebouw binnen te komen. De deur zit dan dicht en er zijn maar twee medewerkers in het gebouw aanwezig, die de deur open kunnen doen. Dat vind ik niet erg, maar ik zou het wel fijn vinden als ze aangeven dat ze even bezig zijn, maar er wel voor zorgen dat de deur opengaat.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Zorgverlening Het Baken, Woonzorgcentrum De Hullen - Oldebroek

Bedankt dat u de moeite heeft genomen uw reactie te plaatsen op Zorgkaart Nederland.
Het spijt ons dat u deze ervaring hebt, en zouden hier graag met u over in gesprek willen gaan. Zou u daarvoor uw contactgegevens naar ons willen mailen via het adres: zorgkaartnederland@zorgverlening-hetbaken.nl. Wij proberen dan binnen een week contact met u op te nemen. Alvast bedankt!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgverlening Het Baken, Woonzorgcentrum De Hullen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.