Waardering van Zorgverlening Het Baken, Woonzorgcentrum De Hullen - Oldebroek op 21 februari 2017 interview

7.5

Mijn moeder bloeit hier helemaal op. Het contact met de anderen vind ze prettig en het eten vind ze goed. Ze is vol lof over alles, dus dan zijn wij dat ook. Als er iets is met betrekking tot mijn moeder, dan krijg ik een mail. Dat vind ik goed. Het contact tussen mijn moeder en de medewerkers vind ik ook goed. Mijn moeder heeft een ruime privékamer met een aparte slaapkamer en een eigen badkamer. Alles is lekker nieuw en ze kan haar eigen meubeltjes hier kwijt.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Zorgverlening Het Baken, Woonzorgcentrum De Hullen - Oldebroek

Hartelijk dank voor de moeite die u heeft genomen om ons van uw ervaringen op de hoogte te brengen. Dit stellen wij zeer op prijs! Wij zullen de complimenten overbrengen aan de medewerkers.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgverlening Het Baken, Woonzorgcentrum De Hullen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.