Zorgverlening Het Baken, Woonzorgcentrum De Hullen

Stationsweg 20 8096 AX Oldebroek
Deze locatie is onderdeel van Zorgverlening Het Baken

Waardering van Zorgverlening Het Baken, Woonzorgcentrum De Hullen - Oldebroek op 13 december 2019 Interview

Mijn moeder woont prettig en wordt met respect behandeld. Ze kan dwars zijn, maar daar gaan de medewerkers goed mee om. Ze kan gaan en staan waar ze wil en als ze iets niet wil, dan hoeft dat ook niet. Het eten is goed en aangepast aan de behoeftes van mijn moeder. In het tehuis wordt lekker vers gekookt. Op zaterdag zijn er hapjes en drankjes en op zondag gebakjes. Ze heeft een prachtige ruime zitkamer, een keukentje, aparte slaapkamer en badkamer. Dat is heel prettig. Ik mis alleen nog een balkon, omdat ze graag buiten zit. De buitenlocatie wordt in mijn ogen weinig gebruikt. Op de binnenplaats staat een glazen wand, zodat dementerenden niet weg kunnen lopen. Die vormt in mijn ogen echter een obstakel voor andere bewoners en de activiteiten op het plein. Hierover was weinig overleg met de medewerkers. De tuin wordt goed onderhouden. De ruimte om de instelling heen zou wat groter kunnen. Er is een winkeltje met basisbenodigdheden.Ook zijn er leuke activiteiten en uitjes.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Zorgverlening Het Baken, Woonzorgcentrum De Hullen - Oldebroek

Bedankt voor uw reactie. We vinden het erg fijn om te horen hoe u de zorg voor uw moeder ervaart. Ook is het goed om te horen hoe u de binnenplaats vervaart. Deze complimenten en ervaring zullen we delen met onze collega's.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgverlening Het Baken, Woonzorgcentrum De Hullen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.