Waardering van Zorgverlening Het Baken, Woonzorgcentrum De Hullen - Oldebroek op 21 februari 2017 interview

8.7

Mijn moeder wordt heel goed verzorgd bij deze instelling. Ik ben daar heel tevreden over. Het personeel heeft voor iedereen een luisterend oor, ook voor mijn moeder en mij. De medewerkers kennen mij bij mijn naam en het is een fijn gevoel, als ik daar binnenkom. Als ik met iets zit en ik een vraag of een opmerking heb, dan kan ik altijd naar ze toe. Men neemt echt de tijd voor mij om het te bespreken. Mijn moeder krijgt ook voldoende aandacht en tijd van het personeel. Regelmatig wordt er ook een praatje met haar gemaakt. Dat vind ik heel fijn voor mijn moeder. Ze komen regelmatig bij mijn moeder controleren, hoe het met haar gaat en geven haar soms een arm om haar schouder of een knuffel. Dat vind ik heel belangrijk. Ik kan makkelijk een afspraak maken met het personeel. Tevens word ik altijd betrokken, als er een dokter moet worden ingeschakeld. Ik door het personeel heel goed geïnformeerd. Het gebouw is nieuw en ziet er prima uit. Op de benedenverdieping van het gebouw, wordt er van alles georganiseerd. In de keuken wordt er gekookt door het personeel en in de eetzaal wordt er gezamenlijk gegeten. Het eten is vers en lekker. Er zijn ook gastvrouwen en vrijwilligers, die de bewoners begeleiden. 's Morgens is er een koffie uurtje in de eetzaal en tussen de middag kan er ook worden geluncht, voor degenen die dat willen. Overdag, vinden in de eetzaal verschillende activiteiten plaats, zoals bingo, bloemschikken en knutselen. Mijn moeder vindt het ook leuk om daar soms aan mee te doen. Daar ben ik ook blij mee. In de omgeving van het gebouw, is er mooi groen te zien en zijn er vogels in de volière waar men naar kan kijken. Nabij het pand zijn er wandelpaden, die heel praktisch zijn voor degenen met een rolstoel en rollator. Op het plein bij het gebouw staan er banken en vóór het gebouw zitjes, waar je ook lekker kan ook zitten.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Zorgverlening Het Baken, Woonzorgcentrum De Hullen - Oldebroek

Hartelijk dank voor de moeite die u heeft genomen om ons van uw ervaringen op de hoogte te brengen. Dit stellen wij zeer op prijs! Wij zullen de complimenten overbrengen aan de medewerkers.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgverlening Het Baken, Woonzorgcentrum De Hullen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.