Waardering van Zorgverlening Het Baken, Woonzorgcentrum De Hullen - Oldebroek op 12 december 2019 interview

8.2

Mijn tante zit op een gesloten afdeling. De medewerkers doen veel aan activiteiten met de bewoners. Er is bijna elke dag wel iets om te doen. Dat waarderen wij best. Mijn tante doet graag mee met handwerken, zingen en sjoelen. Er is aandacht voor haar. De verzorgenden houden rekening met haar persoonlijke wensen. Ze kunnen best wel goed inschatten wat haar behoeftes zijn. We hebben heel veel waardering voor hoe de verzorgenden met mijn tante omgaan. De communicatie vind ik uitstekend. Het gaat in goed overleg en als ik een verzoek heb, dan is dat altijd mogelijk. Ze maken altijd wel even tijd. Als er iets met mijn tante aan de hand is, dan word ik daarover gebeld of ik word aangesproken door de EVV-er. Wij vinden dat het hier goed is. Het gebouw is nieuw en ik vind het prachtig. De uitstraling vind ik mooi en het is praktisch ingedeeld.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Zorgverlening Het Baken, Woonzorgcentrum De Hullen - Oldebroek

Hartelijk dank voor uw reactie. Fijn te horen dat u de communicatie erg goed ervaart en waarbij de verzorgende ook goed let op de behoefte van uw tante. Uw positieve reactie wordt doorgegeven aan onze collega's.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgverlening Het Baken, Woonzorgcentrum De Hullen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.