Waardering van Zorgverlening Het Baken, Woonzorgcentrum De Hullen - Oldebroek op 4 december 2019 interview

8.5

Mijn vader is een man die graag wandelt. Op eigen initiatief hebben wij als famillie gps in zijn sleutelhanger geplaatst, zodat hij het idee heeft dat hij wat vrijheid heeft en kan gaan wandelen. De afspraak is wel dat wij hier verantwoordelijk voor zijn. Dit werkt heel prettig en ik vind het fijn dat dit kan en mag. Mijn vader mag 's avonds na het eten eigenlijk niet weg, maar soms wil hij toch naar mij toe. Ik vind het heel fijn dat dit ook kan. De medewerkers hebben echt zorg voor de mens en het verhaal achter de mens. Ze hebben een hele goede aanpak voor mijn vader, tegen hem moet je niet zeggen dat hij dit of dat moet doen. Hier gaan de medewerkers heel creatief en positief mee om. Het zijn mensen die werken met hun hart, ook met famillie maken zij een praatje. Mijn vader heeft een mooie kamer met een keukentje en slaapkamer. Het is hier best wel kleinschalig, daardoor kennen de mensen elkaar heel goed. Alles loopt heel gemoedelijk.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgverlening Het Baken, Woonzorgcentrum De Hullen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.