Waardering van Zorgverlening Het Baken, Woonzorgcentrum De Hullen - Oldebroek op 21 februari 2017 interview

8.3

Mijn zwager gaat naar de dagopvang. We zijn best tevreden over de zorg. Ze hebben in de middag een poosje rust en dat vind hij maar niks. Hij gaat dan maar de krant lezen. In de ochtend drinken ze koffie en doen ze nog weleens een spelletje, zoals bingo en zingen. Dat vind hij wel heel leuk. Hij vind het in ieder geval fijner dan thuis. Als hij wat aangeeft, dan luisteren de medewerkers wel. Ze komen alle afspraken goed na. De accommodatie vind ik wel erg goed. Er zijn brede gangen waar je goed door komt met een rolstoel. De omgeving vind ik heel goed. Er is parkeerruimte en je kunt buiten wandelen en zitten.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Zorgverlening Het Baken, Woonzorgcentrum De Hullen - Oldebroek

Hartelijk dank voor de moeite die u heeft genomen om ons van uw ervaringen op de hoogte te brengen. Dit stellen wij zeer op prijs! Wij zullen de complimenten overbrengen aan de medewerkers.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgverlening Het Baken, Woonzorgcentrum De Hullen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.