Waardering van Zorgverlening Het Baken, Woonzorgcentrum De Hullen - Oldebroek op 13 december 2019 interview

Over de afspraken heb ik geen klachten. Ik ben tevreden over de verzorging van mijn moeder. Zij krijgt goede zorg en aandacht. Overdag zijn er verschillende activiteiten. Als ik iets aangeef, dan luisteren de medewerkers goed. Zij doen alles om met duidelijke antwoorden te komen. De accommodatie is prima in orde. De woonkamer is mooi en huiselijk ingericht met gezellige decoraties. De slaapkamer van mijn moeder vind ik prima. Die heeft alles wat nodig is. Ook is er ruimte om zelf wat neer te zetten. Mijn moeder deelt haar badkamer met één andere bewoner. Ik denk niet dat dat beperkingen voor haar oplevert. Mijn moeder mag meehelpen met afwassen en met het opvouwen van kleren. De instelling ligt in een dorp. Het is er dus niet te druk. Daar houdt ze van. In de buurt kun je wel bijvoorbeeld een ijsje halen.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Zorgverlening Het Baken, Woonzorgcentrum De Hullen - Oldebroek

Bedankt voor uw reactie. We vinden het fijn om te horen dat u tevreden bent over de verzorging van uw moeder. Wij zullen uw compliment delen met onze collega's.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgverlening Het Baken, Woonzorgcentrum De Hullen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.