Waardering van Zorgverlening Het Baken, Woonzorgcentrum De Hullen - Oldebroek op 12 december 2019 interview

7.7

Wij hebben goede ervaringen met het tehuis. De zorg is prettig, persoonlijk en kleinschalig. De verzorgenden kennen mijn moeder en mijn moeder kent hen. Ze gaan op een vriendelijke en correcte manier met haar om. Wij denken dat mijn moeder hier goed op haar plek zit. De zorg is goed geregeld. Ik hoor weinig klachten van mijn moeder. Het loopt allemaal lekker. De verzorgenden moeten regelmatig haar bloeddruk meten. Dat is zo afgesproken, maar de taak blijft soms liggen. Mijn moeder moet er dan opnieuw om vragen, maar dan doen ze het wel. Het gebouw is redelijk nieuw. Het is prima in orde. De woonruimte vind ik prettig. Het is daar goed vertoeven. Mijn moeder heeft hier een prima plek. Volgens mij is het eten dat bereid wordt in de keuken ook erg goed. Je kunt merken dat er vers wordt gekookt. Daar zijn wij over het algemeen wel lovend over.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Zorgverlening Het Baken, Woonzorgcentrum De Hullen - Oldebroek

Hartelijk dank voor uw reactie. Fijn om te horen dat u de zorg als prettig ervaart. De complimenten over het vers bereiden van het eten waarderen wij enorm.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgverlening Het Baken, Woonzorgcentrum De Hullen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.