Waardering van Zorgverlening Het Baken, Woonzorgcentrum De Hullen - Oldebroek op 12 december 2019 interview

7.7

Ze zorgen goed voor mijn moeder, dat kan gewoon niet beter. Ze heeft het goed naar haar zin. Mijn moeder is behoorlijk op leeftijd, maar nog goed aanspreekbaar. Over het algemeen is ze nog geïnteresseerd. Ze helpt de medewerkers tafel dekken en was opruimen. Het verloopt op een gemoedelijke manier. Ze zit veel op haar kamer. Ik vond het contact met de verpleeghuisarts minder. Als het niet zo goed ging met mijn moeder, dan gaf ik dat aan. Ik had het gevoel dat de arts in dit soort situaties sneller had moeten handelen. Ik heb het besproken en ik merk nu dat er sneller actie wordt ondernomen. Mijn moeder moet sanitair delen en dat is eigenlijk wel een punt wat ik minder vind. In dit gebouw is er maar één lift en in verband met brandveiligheid vind ik dit te weinig.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Zorgverlening Het Baken, Woonzorgcentrum De Hullen - Oldebroek

Bedankt voor uw reactie. Fijn om te horen dat u de zorg positief ervaart. Ook is het prettig om te horen, dat u verbetering ziet in het ondernemen van acties nadat u dit besproken heeft met de arts. Als organisatie vinden we het belangrijk dat we met elkaar in gesprek blijven, in positieve situaties maar ook bij negatieve ervaringen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgverlening Het Baken, Woonzorgcentrum De Hullen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.