Waardering van Zorgverlening Het Baken, Woonzorgcentrum Seewende - Nunspeet op 22 februari 2017 interview

De afspraken gaan altijd goed. Als ik afbel komt het busje mij niet ophalen. De leidsters doen hun best, soms hebben ze het heel druk. De medewerkers zijn geweldig lief en doen alles voor de mensen, die vaak in een rolstoel zitten. Ze doen daar puzzeltjes, zelf lees ik tijdsschrift. De dames die de zaak moeten beheren zijn heel secuur. Het is een mooi gebouw met een prachtige ligging met veel hoge bomen.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Zorgverlening Het Baken, Woonzorgcentrum Seewende - Nunspeet

Hartelijk dank voor de moeite die u heeft genomen om ons van uw ervaringen op de hoogte te brengen. Dit stellen wij zeer op prijs! Wij zullen de complimenten overbrengen aan de medewerkers.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgverlening Het Baken, Woonzorgcentrum Seewende? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.