Zorgverlening Het Baken, Woonzorgcentrum Seewende

Het Groene Portaal 1 8071 TP Nunspeet
Deze locatie is onderdeel van Zorgverlening Het Baken

Waardering van Zorgverlening Het Baken, Woonzorgcentrum Seewende - Nunspeet op 30 november 2019 Interview

De afspraken lopen goed. Ik ben tevreden over de verzorging van mijn moeder. Ze wordt nu dag en nacht in de gaten gehouden. Als er iets is trekken ze meteen aan de bel, ook midden in de nacht. Toen mijn moeder nog in de huiskamer zat werd ze overal bij betrokken, bijvoorbeeld bij spelletjes. Ik word goed gehoord. Ik merkte bijvoorbeeld een paar keer dat haar vuile kleding een paar dagen in een plastic zak bewaard werd. Daar heb ik iets van gezegd en nu gaat het goed. Het gebouw is netjes en heeft een mooie kantine. Er is ook een kapperszaak. De medewerkers organiseren van alles, zoals een kerstmaaltijd en broodjes bakken. De instelling ligt mooi en heeft een terras en een grote volière met vogeltjes. Op de afdeling van mijn moeder kun je op een binnenplaats zitten. Dat vind ik perfect. Ook is er een grote parkeerplaats.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Zorgverlening Het Baken, Woonzorgcentrum Seewende - Nunspeet

Hartelijk dank voor uw reactie en fijn te horen dat u goede ervaringen heeft betreffende de verzorging en het wonen van uw moeder. wij zullen de complimenten doorgeven aan de medewerkers.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgverlening Het Baken, Woonzorgcentrum Seewende? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.