Waardering van Zorgverlening Het Baken, Woonzorgcentrum Seewende - Nunspeet op 22 februari 2017 interview

7.3

De afspraken over de zorg en de doktoren gaan heel goed. Als mijn man belt, dan komen de medewerkers niet altijd. Hij moet heel lang wachten. Ik denk dat dat in de bezuinigingen zit van het personeel. Daar kunnen ze niets aan doen. Er zijn medewerkers bij die ik niet geschikt vind voor het beroep, die hebben geen geduld, zijn nors en kortaf. Over het algemeen hebben ze de aandacht voor mijn man. Ze houden rekening met zijn wensen. Er is een luisterend oor, als dat nodig is. Ik vertel duidelijk wat ik wil, ik ga overal achterheen. Dat vinden ze wel prettig. De omgeving is prettig. Het is een bosrijk gebied, waardoor je buiten zou kunnen wandelen. De winkels zitten op loopafstand. Het valt me alleen tegen dat mijn man douche en toilet moet delen met een ander. Het eten loopt niet altijd vlekkeloos, er is niet altijd aanwezig wat op het menu staat.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Zorgverlening Het Baken, Woonzorgcentrum Seewende - Nunspeet

Hartelijk dank voor de moeite die u heeft genomen om ons van uw ervaringen op de hoogte te brengen. Dit stellen wij zeer op prijs! Wij zullen uw opmerkingen overbrengen aan de medewerkers.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgverlening Het Baken, Woonzorgcentrum Seewende? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.