Waardering van Zorgverlening Het Baken, Woonzorgcentrum Seewende - Nunspeet op 4 december 2019 interview

6.2

De ruimtes in het gebouw zijn niet activerend of motiverend, het is vrij saai. Er is te veel personeel met te weinig kennis over de specifieke zorgbehoefte van de patiënt. Het aanbod is qua voorzieningen en verzorging matig.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Zorgverlening Het Baken, Woonzorgcentrum Seewende - Nunspeet

geplaatst op 12 december 2019

Het spijt ons dat u deze ervaring heeft. We stellen het op prijs dat u de moeite heeft genomen om uw ervaringen te delen, en zouden hier graag met u over in gesprek willen gaan. Zou u daarvoor uw contactgegevens naar ons willen mailen via het adres: zorgkaartnederland@zorgverlening-hetbaken.nl. Wij nemen dan binnen een week contact met u op. Alvast bedankt!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgverlening Het Baken, Woonzorgcentrum Seewende? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.