Waardering van Zorgverlening Het Baken, Woonzorgcentrum Seewende - Nunspeet op 21 februari 2017 interview

8.3

Het komt nogal eens voor dat als ik een afspraak maak bijvoorbeeld dat er een pedicure moet komen dat ik dat meerdere malen moet aangeven en er zelf dus achteraan moet. Ze zijn ontzettend alert en als mij man wat vraagt dan wordt daar altijd de tijd voor genomen. Ze houden rekening met het feit wanneer hij bijvoorbeeld gedoucht wilt worden of als hij bijvoorbeeld 's morgens langer op zijn bed wilt blijven liggen. Ze nemen ook de tijd voor mij. Als ik iets vraag en ze weten het antwoord niet dan komen ze daar later op terug. Ik kan bij iedereen mijn verhaal kwijt, ze zijn aanspreekbaar. De accommodatie ziet er vrolijk uit, vrolijke kleuren. De kamers hadden iets groter gekund, maar het is groot genoeg voor een persoon. De aankleding in de huiskamer is goed er staat bijvoorbeeld altijd een verse bos bloemen.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Zorgverlening Het Baken, Woonzorgcentrum Seewende - Nunspeet

Hartelijk dank voor de moeite die u heeft genomen om ons van uw ervaringen op de hoogte te brengen. Dit stellen wij zeer op prijs! Wij zullen uw complimenten en opmerkingen overbrengen aan de medewerkers.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgverlening Het Baken, Woonzorgcentrum Seewende? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.