Waardering van Zorgverlening Het Baken, Woonzorgcentrum Seewende - Nunspeet op 3 december 2019 interview

6.8

Ik heb gemerkt dat de kwaliteit van de verzorging erg afhangt van wie er op de afdeling staat. Zo zijn er medewerkers die heel prettig en goed met mijn moeder omgaan, maar anderen van wie ik vind dat ze dat minder goed doen. Ik heb soms het gevoel dat ik tegen een muur aanloop. Mijn vaste aanspreekpunt werkt voornamelijk in de nachtdienst. Er is heel veel wisseling van personeel, waardoor ik het gevoel heb dat er met mijn vragen of opmerkingen niet altijd wat gebeurd. Ik merk dat de onderlinge communicatie heel slecht is. Als ik iets zeg tegen de een, weten de anderen daar niets van. De groep in de woonkamer vind ik behoorlijk groot en daardoor druk en niet zo fris. Het ruikt er altijd. De kamers zijn netjes en schoon. Binnenkort gaat het gebouw verbouwd worden en worden er kleinere woonvormen gecreëerd.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgverlening Het Baken, Woonzorgcentrum Seewende? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.