Zorgverlening Het Baken, Woonzorgcentrum Seewende

Het Groene Portaal 1 8071 TP Nunspeet
Deze locatie is onderdeel van Zorgverlening Het Baken

Waardering van Zorgverlening Het Baken, Woonzorgcentrum Seewende - Nunspeet op 13 maart 2017 Interview

Overige aandoeningen

Ik heb weinig gesproken met de verpleging. Ik was er zowat elke middag om mijn man te bezoeken en dan zag ik bijna nooit iemand. De omgeving en de kamers zijn mooi, het restaurant daarentegen vond ik niets aan. Het straalde geen gezelligheid uit. Mijn man heeft er een goede tijd gehad, desondanks wilde mijn man terug naar een andere zorginstelling. Hij woont voor mij nu dichterbij. Als hij die keuze niet zou hebben gehad, dan had hij daar met plezier blijven wonen ondanks dat hij daar niet helemaal op zijn plaats zat. Dat vind ik wel een fijn idee. Wat ik jammer vind is dat er op Seewende weinig gedaan wordt aan creatieve middagen (knutselen) en dat doet mijn man zo graag.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Zorgverlening Het Baken, Woonzorgcentrum Seewende - Nunspeet

Hartelijk dank voor de moeite die u heeft genomen om ons van uw ervaringen op de hoogte te brengen. Dit stellen wij zeer op prijs!
Wij zullen uw opmerkingen en complimenten overbrengen aan de medewerkers.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgverlening Het Baken, Woonzorgcentrum Seewende? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.