Waardering van Zorgverlening Het Baken, Woonzorgcentrum Seewende - Nunspeet op 16 februari 2017 interview

8.5

Mijn man klaagt nooit over de zorg die hij krijgt, dus naar mijn idee gaat dat prima. Ik vind dat de medewerkers goed letten op mijn man. De medewerkers communiceren via brieven en per telefoon en dat vind ik goed. Ik kreeg onlangs bijvoorbeeld een brief dat ik contact moet opnemen met een specialist. Ik kan heel goed met het personeel opschieten. Als ik binnenkom dan begroeten de medewerkers mij meteen heel vriendelijk.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Zorgverlening Het Baken, Woonzorgcentrum Seewende - Nunspeet

Hartelijk dank voor de moeite die u heeft genomen om ons van uw ervaringen op de hoogte te brengen. Dit stellen wij zeer op prijs! Wij zullen de complimenten overbrengen aan de medewerkers.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgverlening Het Baken, Woonzorgcentrum Seewende? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.