Waardering van Zorgverlening Het Baken, Woonzorgcentrum Seewende - Nunspeet op 3 januari 2018 interview

8.7

Mijn moeder krijgt zeer goede zorg. De medewerkers zijn erg oplettend. Als er iets is dan wordt ik direct gebeld. Ze communiceren proactief. De medewerkers laten mijn moeder in haar waarde en nemen haar serieus. Ze wordt met een gevoel voor humor benaderd. De kamer van mijn moeder is goed. De badkamer wordt gedeeld met een andere bewoner, maar dat vind ze geen probleem. Mijn moeder doet aan alle activiteiten mee. Er is bijvoorbeeld een kleine huisdieren dag en de haringboer komt weleens verse haring brengen. Er is een grote keuken waar iedere dag vers gekookt wordt. Mijn moeder vind het eten erg lekker.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Zorgverlening Het Baken, Woonzorgcentrum Seewende - Nunspeet

Bedankt voor uw positieve woorden. Fijn te horen dat uw moeder zich thuis voelt binnen onze organisatie.
Wij zullen uw complimenten doorgeven aan de medewerkers.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgverlening Het Baken, Woonzorgcentrum Seewende? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.