Waardering van Zorgverlening Het Baken, Woonzorgcentrum Seewende - Nunspeet op 3 december 2019 interview

8.2

Mijn vrouw hoeft niet lang te wachten als ze hulp nodig heeft. De medewerkers zijn heel aardige mensen en altijd vriendelijk voor haar. Ook hebben ze een engelengeduld. Daar neem ik mijn petje voor af. Als er iets is dan hebben ze altijd tijd voor me. Mijn vrouw heeft een eigen kamer. Die is mooi en lekker zonnig. Het enige nadeel vind ik dat ze haar toilet en douche moet delen met een medebewoner. Wel is er ook een toilet op de gang. Ik heb gehoord dat er veranderingen komen en dat de bewoners dan een eigen badkamer krijgen, maar dat kan nog wel even duren. Mijn vrouw kan kiezen uit twee menu's. Ook zijn er vaak lekkere dingen voor tussendoor, zoals een gebakje of ijsje. Er is vaak iets te doen, zoals een toneelstuk, bingo of optredens van een zangkoor, operazangeres of orkest. Dit activiteitenaanbod vind ik leuk. Het is een christelijke instelling, maar wij zijn niet gelovig. De medewerkers respecteren dat en dringen haar niets op. Mijn vrouw voelt zich hier thuis.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Zorgverlening Het Baken, Woonzorgcentrum Seewende - Nunspeet

geplaatst op 12 december 2019

Hartelijk dank voor de moeite die u heeft genomen om ons van uw ervaringen op de hoogte te brengen. Dit stellen wij zeer op prijs! Wij zullen de complimenten overbrengen aan de medewerkers.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgverlening Het Baken, Woonzorgcentrum Seewende? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.