Waardering van Zorgverlening Het Baken, Woonzorgcentrum Seewende - Nunspeet op 21 februari 2017 interview

6.5

Mijn vrouw verblijft bij deze instelling en ik vind het goed dat ze er woont. De behandeling, verzorging en verpleging van mijn vrouw door het personeel is in één woord geweldig. Wanneer zij bijvoorbeeld meerdere malen op een dag persoonlijke ondersteuning nodig heeft vanwege haar ziekte, dan staat men altijd voor haar klaar. Dat doen ze prima. Over het algemeen is het personeel ook vriendelijk naar mij toe. Men luistert ook heel goed naar mij als ik vragen heb en geeft ook netjes antwoord. De afspraken betreffende mijn vrouw komt men meestal na en ik ben daarover ook tevreden. Het ziet er sfeervol uit in het gebouw. Het gebouw doet echt heel gezellig aan. In de huiskamer op de afdeling staan er regelmatig verse bloemen in een vaas en dat is leuk om te zien. In het gebouw is er ook een goed restaurant. Daarbuiten is er een mooie tuin waar je kan zitten. Het is daar ook een prachtige omgeving, waar je eventueel kunt wandelen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgverlening Het Baken, Woonzorgcentrum Seewende? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.