Waardering van Zorgverlening Het Baken, Woonzorgcentrum Seewende - Nunspeet op 21 februari 2017 interview

7.8

Mijn zus woont daar en die merkt dat er gewoon te weinig personeel is. Soms hebben ze geen tijd om koffie te drinken. Mijn zus kan zelf alle beslissingen nog nemen en regelen. Ze vindt het alleen niet fijn dat de bewoners mogen roken op hun kamers. Dit geeft haar een onveilig gevoel. verder is het gebouw goed bereikbaar en schoon. Het is lekker dichtbij. Het wordt allemaal goed schoongehouden. Als mijn zus tevreden is, ben ik ook tevreden. Ze is blij dat zij hier terecht kon.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Zorgverlening Het Baken, Woonzorgcentrum Seewende - Nunspeet

Hartelijk dank voor de moeite die u heeft genomen om ons van uw ervaringen op de hoogte te brengen. Dit stellen wij zeer op prijs! Wij zullen de complimenten en uw opmerkingen overbrengen aan de medewerkers.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgverlening Het Baken, Woonzorgcentrum Seewende? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.