Zorgverlening Het Baken, Woonzorgcentrum Seewende

Het Groene Portaal 1 8071 TP Nunspeet
Deze locatie is onderdeel van Zorgverlening Het Baken

Waardering van Zorgverlening Het Baken, Woonzorgcentrum Seewende - Nunspeet op 2 december 2019 Interview

Wat ik zie, is dat de verzorging van mijn vader goed is. Er zijn veel bewoners, maar te weinig personeel. Hierdoor krijgt mijn vader niet voldoende aandacht. Ik denk dat hij het fijn zou vinden om meer naar buiten te gaan, maar daar is gewoon geen tijd voor. Hij zit altijd binnen. De medewerkers reageren op mijn vragen. Ik doe dat meestal per mail en ik krijg altijd keurig antwoord. De accommodatie is een vrij nieuw gebouw. Ik vind dat er meer huiskamers zouden moeten komen, zodat de groepjes met bewoners kleiner worden. Ik vind nu de groepen te groot en de huiskamers te klein. Ik heb dit huis gekozen, omdat het vrij nieuw is. Als ik binnen kom is er een warme sfeer en mooie kleuren. Ik vind de contacten heel fijn. Mijn vader is gelovig en dit huis is protestant christelijk. Daar is mijn keuze ook op gebaseerd. Ze hebben hier op zondag een soort kerkdienst. Op zaterdag zetten ze de televisie aan met mooie koren erop. Er wordt ook uit de bijbel gelezen.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Zorgverlening Het Baken, Woonzorgcentrum Seewende - Nunspeet

Hartelijk dank voor de moeite die u heeft genomen om ons van uw ervaringen op de hoogte te brengen. Dit stellen wij zeer op prijs! Wij zullen de complimenten overbrengen aan de medewerkers.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgverlening Het Baken, Woonzorgcentrum Seewende? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.