Zorgwaard, locatie Immanuël

uit 23 waarderingen. Deze zorginstelling heeft te weinig waarderingen.

Waardering van Zorgwaard, locatie Immanuël - 's-Gravendeel op 26 juli 2021 Interview

Mijn moeder en ik zijn zeer tevreden over de zorg die zij ontvangt. Als mijn moeder kwaaltjes heeft (bv. een blaasontsteking), wordt daar goed op gereageerd en wordt dit in de gaten gehouden. Ook word ik als contactpersoon zijnde, hier goed van op de hoogte gehouden. Wel zou er af en toe meer tijd mogen zijn voor de patienten, maar dit ligt niet aan het personeel. Het personeel heeft het hartstikke druk. Ook de accommodatie vind ik prettig. Dit is vlak bij mijn eigen huis en ligt midden in het dorp. Er heerst een open en vriendelijke sfeer.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgwaard, locatie Immanuël? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.