Zorgwaard, locatie 't Huys te Hoecke

uit 45 waarderingen

Waardering van Zorgwaard, locatie 't Huys te Hoecke - Puttershoek op 26 juli 2021 Interview

Hersenaandoeningen

De kwaliteit van de zorg vind ik niet altijd even goed. Mijn moeder wordt 's avonds om negen uur naar bed gedracht en is 's ochtends vroeg wakker; dat is de keerzijde van vroeg naar bed gebracht worden. Echter, ze wordt dan pas later op de ochtend geholpen met opstaan terwijl ze vroeg wakker is. Ook duurt het soms lang voordat mijn moeder hulp krijgt. Ze moet soms een aantal keren bellen voordat er iemand bij haar komt om te helpen met naar het toilet gaan. De medewerkers zijn lief en goed aanspreekbaar. Wel hebben de vaste krachten wat meer aandacht voor mijn moeder dan de uitzendkrachten in het weekend. Ook met haar contactpersoon heeft ze goed contact. Haar vertrouwt ze heel erg. Verder ziet het gebouw er netjes en verzorgd uit. Het gebouw heeft een hele mooie binnentuin en er zijn veel voorzieningen zoals als een bibliotheek.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgwaard, locatie 't Huys te Hoecke? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.