ZuidOostZorg, locatie De Lijte

Lijteplein 56 9247 ES Ureterp
Deze locatie is onderdeel van ZuidOostZorg

Waardering van ZuidOostZorg, locatie De Lijte - Ureterp op 11 oktober 2018

Ik woon sinds ruim in jaar in De Lijte. Helaas weet ik niet waar ik ben qua huis en woonplaats. Ik weet wel dat ik goed verzorgd wordt en dat de zusters goed om mij denken. Ik wordt altijd opgehaald voor de vele activiteiten die voor ons worden georganiseerd. Daar beleef ik veel plezier aan. Al kan ik dat niet meer goed verwoorden. Ik vind het fijn dat ik veilig overal kan rond lopen en gezien wordt door iedereen. Met mijn medebewoners  kan ik niet meer echt een gesprek voeren maar  gewoon bij hen zitten vind ik erg gezellig.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis ZuidOostZorg, locatie De Lijte - Ureterp

Hartelijk dank voor deze mooie waardering. Fijn om te horen dat u tevreden bent met de zorg die wij bieden!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor ZuidOostZorg, locatie De Lijte? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.