Waardering van ZuidOostZorg, locatie De Wiken - Drachten op 19 februari 2018 interview

8.3
  • Aandoeningen bij de vrouw - overig

De verpleging vind ik super lief. Ze zijn allemaal even aardig en behulpzaam. Kan niet beter. Alleen als ik bel zouden ze wel wat vlugger mogen komen. Ze hebben het erg druk. maar verder is de verzorging hier heel erg goed. Ook een luisterend oor is geen tijd voor. Dat vind ik wel erg jammer, dat zou ik wel graag vaker willen. Ik ga wel graag naar beneden als er wat is georganiseerd. Vooral zingen en een dansgroep vind ik het leukst. Alleen over de was ben ik niet tevreden. Er worden vaak dingen zoek gemaakt. Dat zou beter kunnen. Het eten vind ik wel lekker. En er is keuze genoeg. Over mijn kamer kan ik kort zijn: Super tevreden. Ik kan overal komen met mijn rolstoel. Ik zou wel wat meer bergruimte willen, maar dan kan nu eenmaal niet. Ik zit hier lekker en voel mij heel er thuis hier. Ik ben een tevreden mens.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor ZuidOostZorg, locatie De Wiken? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.