Waardering van ZuidOostZorg, locatie De Wiken - Drachten op 19 februari 2018 interview

• Aandoeningen bij de vrouw - overig

Ik ben super tevreden over mijn kamer. Ik heb een schitterend uitzicht. Op de speelplaats van de school en op de straat. Er is altijd we wat te zien en het is nooit hetzelfde. Over de verpleging ben ik ook heel tevreden. Ze zijn altijd even lief en aardig voor mij. En ze helpen me waar nodig. alleen een praatje maken schiet ver meestal bij in. Daar hebben ze geen tijd voor. Ze zouden het best wel willen, maar ze moeten altijd door naar de volgende. Dat vind ik wel jammer. Maar ik krijg gelukkig wel veel bezoek en dat is wel erg fijn. Er wordt ook veel georganiseerd voor ons, maar ik ga daar niet zoveel naar toe. Ik ben veel op mijn kamer, maar ik verveel mij nooit. Ik mag graag lezen en puzzelen. Ik voel mij hier echt op mijn plaats. Het eten is over het algemeen wel redelijk. Het wordt op mijn kamer gebracht. Daar voel ik mij prettig bij en dat is ook geen probleem. Ze laten mij dat zelf beslissen en dat vind ik wel fijn. Ik doe de dingen waar ik mij het prettigst voel op mijn eigen manier. Ik heb het prima hier en ik kan iedereen aanbevelen om hier naar toe te komen, als het nodig is.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor ZuidOostZorg, locatie De Wiken? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.