Waardering van ZuidOostZorg, locatie De Wiken - Drachten op 19 februari 2018 interview

7.8
  • Aandoeningen bij de vrouw - overig

Ik kan gelukkig nog veel dingen zelf, maar de dingen waar ik hulp bij nodig ben krijg ik die altijd op een liefdevolle manier van de verpleging. En als ze wat beloven komen ze dat ook na. Je moet wel eens even wachten als je belt, maar er wonen hier wel vijftig mensen en die kunnen niet allemaal tegelijk worden geholpen. En meestal krijg ik ook wel een luisterend oor bij iemand van de verpleging. Ik voel mij dan ook erg thuis hier. Er zijn heel veel lieve mensen om mij heen en dat vind ik prettig. Elke maand krijgen we ook een boekje waarin alles is vermeld wat er de komende maand te doen is. En er wordt heel veel georganiseerd. Lekker duidelijk allemaal. En over mijn appartement ben ik heel erg tevreden. Allemaal ingericht met mijn eigen meubels. Ik vind dat ik een gezellige, mooie, kamer heb. Ik hoop hier nog lang te mogen genieten van alle dingen die nog komen. Ik ben een heel tevreden mens en voel mij erg thuis hier. Ik word hier echt in de watten gelegd.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor ZuidOostZorg, locatie De Wiken? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.