Waardering van ZuidOostZorg, locatie De Wiken - Drachten op 19 februari 2018 interview

7.0
  • Aandoeningen bij de vrouw - overig

Ik vind dat ik een prachtige kamer heb. Het enige wat ik mis is wat opbergruimte. Maar voor de rest heb ik helemaal geen klachten. Alles wat ik nodig heb is aanwezig. Ik mis niks en heb bovendien een mooi uitzicht. Met de meeste personeelsleden kan ik wel overweg. Het is zo jammer dat ze niet wat meer tijd hebben. Ze hebben bovendien veel tijd nodig om alles op te schrijven. En voor een praatje hebben ze al helemaal geen tijd. Dat vind ik heel jammer, want ik zou dat wel graag willen. Er zit bovendien veel verschil in het personeel. Er is soms wel eens wat miscommunicatie. En daardoor worden ook alle afspraken niet altijd goed nagekomen. Maar iedereen doet zijn best. Er wordt ook genoeg georganiseerd. Ik ga daar niet naar vaak naar toe. Ik ga wel als er bijvoorbeeld een koor is of een muziekgroep. Dat vind ik wel leuk.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor ZuidOostZorg, locatie De Wiken? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.