Waardering van ZuidOostZorg, locatie De Wiken - Drachten op 19 februari 2018 interview

7.2
  • Aandoeningen bij de vrouw - overig

Met mijn kamer ben ik heel erg tevreden. Lekker ruim en ik kan mooi op het terras kijken. Over het personeel ben ik ook erg tevreden. Iedereen is aardig en vriendelijk tegen mij. Als ik bel moet ik wel eens lang wachten, maar dat komt omdat er eigenlijk te weinig personeel is voor zoveel bewoners. Dat is ook de reden dat ze eigenlijk nooit eens tijd hebben om een praatje te maken. Dat zou ik wel graag willen. Ik ben veel op mijn kamer. Ik verveel mij nooit. Ik kijk graag TV en ik krijg regelmatig bezoek. Dat vind ik wel erg fijn. Ik mag hier wel graag wonen. Ik voel mij erg veilig en thuis. Ook het eten vind ik erg lekker. Eten doe ik altijd wel in het restaurant. Dat vind ik wel gezellig. Ik red me hier nog wel een poosje.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor ZuidOostZorg, locatie De Wiken? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.