Waardering van ZuidOostZorg, locatie Lijtehiem - Ureterp op 11 januari 2017

7.5
  • Dementie

Er heerst een prettige, rustige en huiselijke sfeer. Natuurlijk is er wel eens iets wat over het hoofd gezien wordt of niet opgemerkt. Dat voorkom je haast niet.  Personeel staat open voor feedback en handelt adequaat hierop. Er is een open sfeer waarin je je niet bezwaard voelt feedback te geven. Er is regelmatig een zorgafstemmingsgesprek. Ook in dit verpleeghuis is er werkdruk. Dat is overal zo. Op spitsuren is men met meer personeel, in de rustige uren is er 1 personeelslid op de afdeling met back-up van andere afdeling. Je merkt echter wel dat het personeel zijn uiterste best doet het voor de bewoners zo aangenaam mogelijk te maken. Er worden leuke activiteiten georganiseerd, goed afgestemd op het belevingsnivo  van de bewoners. Onze moeder is tevreden, ze is altijd blij. Ze is in een ver stadium van Dementie maar we merken allemaal dat ze het naar haar zin heeft en goede verzorging krijgt. Wij zijn al met al heel tevreden met Lijtehiem.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor ZuidOostZorg, locatie Lijtehiem? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.