Waardering van ZuidOostZorg, locatie Marrewyk - Drachten op 26 oktober 2020

Ik heb 3 maanden in de Marrewyk gelegen met een gebroken been. Ik heb daar een hele fijne tijd gehad met dierbare herinneringen. Hoe druk de zorg het ook had er was altijd een luisterend oor als je daar behoefte aan had. Je voelde de liefde en warmte en goede zorg van de zorg iets waar ik nu nog aan terug denk. Het eten was goed en zaterdags werden we verast met een kroket of frikandel. Zondags werd er een borreltje geschonken wat door iedereen zeer gewaardeerd werd we hadden reuze plezier in de huiskamer. Ook de maatschappelijke hulpverlening was geweldig zelf toen ik thuis was werd ik gebeld met de vraag hoe het ging. Als je in een dip zat kwam de zorg je ophalen om thee of koffie te drinken en zo nodig even te praten. Ik mis jullie heel erg het enige min puntje is dan ook dat ik niet langer mocht blijven. Ik wens jullie allemaal het beste vooral in deze moeilijke tijd.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor ZuidOostZorg, locatie Marrewyk? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.