Waardering van ZuidOostZorg, locatie Neibertilla/Neisûn - Drachten op 21 februari 2018 interview

7.8
  • Aandoeningen bij de vrouw - overig

Drachten is een mooie plaats, zelf kom ik uit een klein plaatsje. Ik spreek Fries, maar ik heb Nederlands geleerd. Ik word vaak op tijd geholpen en soms moet ik even wachten. Ik begrijp dat er meer mensen geholpen moeten worden. De medewerkers zijn aardig, maar ik krijg steeds een ander. Ik weet ook niet hoe hun namen. Op zich is dat geen probleem, want dan heb je wel steeds een ander onderwerp om over te praten. Het eten is meestal in de woonkamer en de koffie, maar het ontbijt is op de kamer. Het eten is erg lekker. Als ik zin heb doe ik mee met de activiteiten, zoals bingo, voorlezen, zang en schilderen. Mijn kamer is groot genoeg en ik heb een geweldig uitzicht. Ik ben heel tevreden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor ZuidOostZorg, locatie Neibertilla/Neisûn? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.