Waardering van ZuidOostZorg, locatie Neibertilla/Neisûn - Drachten op 1 mei 2019

Betreft: Afdeling Onderzoek en Diagnostiek. Hierbij wil ik mijn grote waardering uitspreken voor de inzet en zorg naar mijn vader en mij en mijn familie. Het betref de afdeling onderzoek en diagnostiek. Er word goed meegedacht in situaties. Helaas was mijn vader erg ziek. Hij is maar 6 dagen geweest maar er is fantastisch omgegaan met ons en onze vader. Hierdoor heb ik het boek met mijn vader heel goed kunnen afsluiten. Wat ook zeer plezierig was dat de laatste zorg gedaan werd en ik hier bij aanwezig mocht samen. Wat zeer bijzonder is dat er proactief naar situaties wordt gekeken. Zeer goede communicatie. Wat ik vooral belangrijk is dat het uitvoerend personeel serieus wordt genomen zij hebben de expertise en weten wat belangrijk is voor de patIënt. Zover ik dit als "klant" heb kunnen meemaken heb ik dat als zeer goed ervaren. Maar je moet altijd waken voor feit dat hier niet naar wordt gekeken. Ga zo door.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor ZuidOostZorg, locatie Neibertilla/Neisûn? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.