Waardering van ZuidOostZorg, locatie Neibertilla/Neisûn - Drachten op 21 februari 2018 interview

8.2
  • Aandoeningen bij de man - overig

Ik heb helemaal geen klachten over het personeel. Ze doen werkelijk alles voor mij. En als er eens iets niet helemaal goed gaat dan komt dat meestal doordat er te weinig personeel is. Maar ik ben tevreden. Ook als ik eens ergens mee zit wordt er altijd wel even tijd gemaakt voor een goed gesprek. Dat is meestal iemand van de verpleging. Dat voelt goed. Ik voel mij hier in dit huis dan ook erg op mijn plaats. Ik vind het een veilig gevoel dat er mensen zijn die op mij letten. Ik mag ook graag deelnemen aan de dingen die worden georganiseerd. Er is veel te doen. Soms een koor of een muziekgroep. Maar ook bingo of rummikup vind ik leuk. Ik vind dat ik best wel een heel leuk leven heb, samen met mijn medebewoners. We eten en ontbijten samen. Erg gezellig allemaal. Wat mij betreft wil ik hier nog graag een hele poos van blijven genieten. Mijn appartement heb ik, toen ik hier kwam wonen, helemaal nieuw ingericht met spullen die ik mooi vond. En daar ben ik nog elke dag heel blij mee.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor ZuidOostZorg, locatie Neibertilla/Neisûn? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.