Waardering van ZuidOostZorg, locatie Neibertilla/Neisûn - Drachten op 1 juli 2019

9.8
  • Dementie

Mijn moeder is drie en een half jaar geleden met Parkinson en dementie gaan wonen op de Blommehoeke, afdeling Tulp. Wat een geweldig team werkt daar! Ik wil mijn grote waardering uitspreken over de liefdevolle manier waarop mijn moeder verzorgd werd. Als familie voelden wij ons altijd gehoord. We konden altijd met onze vragen bij het team terecht. Mijn vader bezocht mijn moeder elke dag en ook voor hem was er aandacht en begeleiding bij het omgaan met deze akelige ziektes. In de week voor en na haar overlijden zijn wij als kinderen (zelfs de kleinkinderen) ook ontzettend gesteund. Wat we verschrikkelijk lief vonden was dat de eerstverantwoordelijke van het team op haar vrije dag naar de afdeling kwam om mijn moeder na haar overlijden de laatste zorg te geven samen met mijn zus en mij. Een team met hart voor hun werk!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor ZuidOostZorg, locatie Neibertilla/Neisûn? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.