Waardering van ZuidOostZorg, locatie Rispinge - Drachten op 14 juli 2017 interview

8.7
  • Aandoeningen bij de vrouw - overig

Ik ben bijzonder blij met mijn kamer. Groot genoeg voor mij alleen en ik heb een mooi uitzicht op de ingang. Alles is aanwezig. En ook de verpleging vind ik geweldig. Ik vind dat ik geweldig verzorgd wordt. Ik hoef maar te kikken en ze zijn bij mij. Ze zeggen wel eens dat ik wat vaker moet bellen, maar dat vind ik niet nodig. En als ik eens ergens over praten wil, dan zijn er een paar oudere zusters waar ik alles tegen kan vertellen. En dan proberen ze ook om dingen voor mij gemakkelijker te maken. Ze zijn zo lief. Ze regelen alles voor mij. Ik voel mij bevoorrecht dat ik in dit tehuis mag wonen. Ik heb niks te klagen. Het is altijd gezellig onder elkaar. En er wordt zoveel voor ons georganiseerd, geweldig. We maken wel eens een uitstapje naar Leeuwarden. Gezellig een kopje koffie drinken. Ik ben best gelukkig hier.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor ZuidOostZorg, locatie Rispinge? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.