Waardering van ZuidOostZorg, locatie Rispinge - Drachten op 14 juli 2017 interview

7.0
  • Aandoeningen bij de vrouw - overig

Ik vind de verpleging in een woord geweldig. Ze zijn altijd vriendelijk en behulpzaam. Ook onderling gaan ze erg leuk met elkaar om. Ik had het wat dat betreft niet beter kunnen treffen. Ik vind een van de mooiste momenten van de dag als de zuster 's avonds even bij mij komt om mij in te stoppen voor het slapen. Daar geniet ik echt van. Ik zou dit soort momenten wel vaker willen beleven, maar daar is nooit geen tijd voor. Dat vind ik jammer. Ik vind het wel erg dat ik soms heel lang moet wachten als ik bel. Ik ben een keer 's nachts gevallen en toen heb ik een half uur op de grond gelegen. En dat vind ik heel erg. Gelukkig duurt het niet altijd zo lang, maar dat was een nare ervaring. Afspraken maken gaat ook niet altijd goed. Ik was een poosje geleden een huisarts nodig en toen hij niet kwam na drie dagen bleek dat hij niet was gebeld. Dus daar kunnen ze nog wel wat aan verbeteren. Het gaat dan meestal mis met de communicatie tussen het personeel. Dat moet veel beter vind ik. Over mijn kamer ben ik heel erg tevreden. Ik heb alles gezellig ingericht met mij eigen spullen. En ik ben nog wel heel mobiel. Ik kan zelfstandig nog de stad in met mijn scootmobiel. Dus ik red mij eigenlijk nog best wel goed. Ik mis wel mijn partner en dat merk ik elke dag, maar mijn kinderen proberen mij zo goed mogelijk op te vangen en doen hun uiterste best om het leven voor mij zo aangenaam mogelijk te maken.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor ZuidOostZorg, locatie Rispinge? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.