Waardering van ZuidOostZorg, locatie Rispinge - Drachten op 14 juli 2017 interview

7.5

Ik vind de woning minimaal. Het had wat groter mogen zijn. De badkamer is te klein, met een rollator is het moeilijk toegankelijk. Je hebt geen opbergruimte. De keuken gaat wel. Ik was zelf af. De woonkamer is voldoende. Ik vind de medewerkers vriendelijk en bereidwillig. Ik heb voor de zorg zelf groot respect. Ik vind dat jullie het geweldig doen binnen de mogelijkheden die je zelf hebt. De afspraken gaan goed met de zusters. De afspraken met het management zijn minder. Vooral met de taxi bellen. Dat moet ik regelen met de administratie. Dat ging goed. Nu moet ik het zelf doen. De zorg is er afgeknabbeld door ambtelijke regelingen. Ik ga zelf naar de bibliotheek, ik ga naar de kerk. Het gebouw ligt dicht bij het centrum. Ze zorgen ervoor dat ik op tijd kom.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor ZuidOostZorg, locatie Rispinge? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.