Waardering van ZuidOostZorg, locatie Rispinge - Drachten op 21 april 2019

8.3

Onze ouders woonden eerst samen in een echtparenwoning. Na het overlijden van onze moeder moest mijn vader eigenlijk verhuizen naar een éénpersoons kamer. Maar omdat hij al op hoge leeftijd was en op dat moment nogal labiel,  lichamelijke klachten kreeg, en erg gewend was aan de "zusters" op zijn afdeling hebben wij als kinderen gevraagd of een uitzondering gemaakt kon worden. Vader hoefde gelukkig niet meer te verhuizen! Toen vader begin februari 2019 erg ziek werd is alles op alles gezet om hem in Rispinge te houden! Hij had de laatste maanden heel veel zorg nodig, maar de verpleging was niets te veel en vader is met ontzettend veel liefde, geduld en zorg behandeld! Steeds stond het welbevinden van vader voorop! Ook nu waren wij als kinderen weer zó dankbaar dat vader niet meer naar een verpleeghuis hoefde te verhuizen! Petje af voor alle verpleegsters, verzorgsters, broeders en vrijwilligsters! Hartelijk dank!!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor ZuidOostZorg, locatie Rispinge? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.