ZuidOostZorg, locatie Rispinge

Rispinge 1 9203 ZG Drachten
Deze locatie is onderdeel van ZuidOostZorg

Waardering van ZuidOostZorg, locatie Rispinge - Drachten op 30 augustus 2019

Sinds 6 jaar woont mijn moeder in Rispinge. Thuis ging het leven, ondanks thuis -en mantelzorg steeds moeizamer. Eenzaamheid, ziekte en ongemak namen haar leven over.  Hier is mem weer helemaal opgebloeid. Rispinge is voor haar een veilige plek. Haar verzorgers/sters kennen haar. Ze geven mijn moeder vertrouwen en mijn moeder vertrouwt hen. Warmte en hartelijkheid staan voorop in de relatie tussen haar en de mensen van Rispinge.. Daarnaast wordt er professioneel gehandeld en helder gecommuniceerd met de familie als er onverhoop eens iets niet goed gaat. Het aanbod aan ontspanningsmogelijkheden ( uitstapjes, spelletjes, optredens, kleuterbezoek etc.) daagt mijn moeder uit om actief te blijven. Kortom: een prima zorginstelling.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor ZuidOostZorg, locatie Rispinge? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.