Waardering van ZuidOostZorg, locatie Stellinghaven Appelscha - Appelscha op 7 november 2014

8.5
  • Beroerte

Mijn man heeft hier met plezier gewoond. Mede door de omgeving, ligt midden in de bossen, kon hij erg genieten van de natuur. Hij werd met respect behandeld en ik als echtgenote ook. Ook grote complimenten voor de activiteiten begeleiding. Er werd veel georganiseerd. Maar er was ook veel ruimte wat mijn man nog wilde. Als echtgenote werd ik overal bij betrokken. Op deze manier hebben we samen nog veel leuke activiteiten mogen beleven. In de thuissituatie had ik daar de puf niet meer voor. Nu konden we samen nog genieten en dat voelde erg goed.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor ZuidOostZorg, locatie Stellinghaven Appelscha? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.